Kennismaken en rondleiden

Wij zijn blij met uw belangstelling voor onze school!

• Wij vinden het van belang dat ouders een weloverwogen keuze maken voor het onderwijs aan hun kind.
  • Nieuwe ouders geven we uitgebreide informatie over onze school.
  • Bij elk verzoek tot inschrijving maken wij persoonlijk kennis met u en uw kind(eren).
  • U en uw kind een rondleiding door de school en heeft u de gelegenheid om al uw vragen aan ons te stellen.
Wij hebben op onze school plek voor zo'n 25 kinderen per groep. Inschrijvingsverzoeken worden altijd op datum van aanvraag verwerkt en op onze plaatsingslijst gezet.

Vierjarigen

Ouders die hun kind willen aanmelden op onze school worden verzocht dit ruim van tevoren te doen. Aan nieuwe ouders adviseren wij dit rond de derde verjaardag van hun kind te doen. Kinderen mogen vanaf de dag dat ze 4 jaar worden naar school. Voor die tijd mogen zij, in overleg met de leerkracht, een aantal dagdelen komen kennismaken.

Leerlingen van een andere school

Kinderen die van een andere school komen, kunnen het beste ook ruim van tevoren worden aangemeld. Dan kunnen we met elkaar afstemmen welke mogelijkheden er zijn. Wanneer de overplaatsing doorgang kan vinden, mogen de kinderen kennismaken met hun nieuwe klasgenoten door een dag of dagdeel mee te draaien met de groep waarin ze geplaatst zullen worden.

Een gesprek?

Klik op onderstaande knop om een kennismakingsformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Bellen kan natuurlijk ook naar 0118 - 650 - 655.

Kennismakingsformulier

Onderdeel van